.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فضاسازی ایسنا علیه وزیر کشور

در پی انتشار نامه سرگشاده "جنبش عدالت طلبی دانشجویی" خطاب به دکتر لاریجانی ، رئیس مجلس شورای اسلامی، که در آن از وی خواسته شده بود به سکوت خود در قبال ماجرای علی کردان پایان دهد و از وزیر کشور دفاع کند، یک گروه دانشجویی دیگر به نام "جنبش عدالتخواه دانشجویی" با ارسال نامه ای خطاب به رئیس جمهور ، نه تنها خواستار برکناری وزیر قانونی کشور شد ، بلکه در اقدامی شگفت انگیز تهدید کرد که علیه منتشر کنندگان نامه "جنبش عدالت طلبی دانشجویی" اقدام خواهد کرد!

در این میان ، خبرگزاری ایسنا که با بودجه دولتی اداره می شود نیز تبدیل به تریبون مخالفان وزیر دولت نهم شده و اقدام به انتشار متن نامه جنبش عدالتخواه کرد.

جنبش عدالتخواه در این نامه مدعی شده است که در نامه حمایت آمیز از کردان ، از نام این جریان سیاسی سوء استفاده شده است و این درحالی است که نام جریان دانشجویان حامی کردان ، "جنبش عدالت طلبی دانشجویی" است و نام این گروه دیگر"جنبش عدالتخواه دانشجویی" و لذا هیچ گونه بهره برداری از هیچ عنوانی صورت نگرفته است .

با این حال ، "جنبش عدالتخواه دانشجویی" بدون توجه به وجه تمایز این دو عنوان در نامه خود به رئیس جمهور مدعی شده است: پيرو نامه قبلي جنبش به شما و اعتراض به مدارک متعدد جعلي آقاي کردان و روند طي شده در گرفتن راي اعتماد ايشان و درخواست جنبش به عزل يا استيضاح ايشان، افرادي كه آن‌ها را حاميان آقاي کردان خوانده‌اند اقدام به جعل تازه‌ي نامه‌ي جعلي از طرف اعضاي جنبش عدالتخواه به رئيس مجلس نموده‌اند و از طريق چند سايت دست چندم خبري اقدام به بازنشر اين اکاذيب نموده‌اند.

در حالی که اگر اعضای عدالتخواهی کمی دقت می کردند ، تفاوت این دو عنوان را متوجه می شدند و نیازی به این جوسازی ها آن هم با حمایت یک خبرگزاری دولتی نبود.

متن خبر ایسنا خبرگزاری ایسنا و لینک شمال نیوز که خبر حمایت "جنبش عدالت طلبی دانشجویی"از کردان را منتشر کرد ،در زیر می آید تا خوانندگان ، خود در این باره به قضاوت بنشینند:

جنبش عدالتخواه دانشجويي در نامه به رييس‌جمهور:
سکوت در برابر موضوع كردان تعجب همه‌ عدالتخواهان را برانگيخته است

جنبش عدالتخواه دانشجويي دومين نامه خود را درباره كردان، وزيركشور، خطاب به رييس‌جمهور منتشر كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) در اين نامه آمده است كه پيرو نامه قبلي جنبش به شما و اعتراض به مدارک متعدد جعلي آقاي کردان و روند طي شده در گرفتن راي اعتماد ايشان و درخواست جنبش به عزل يا استيضاح ايشان، افرادي كه آن‌ها را حاميان آقاي کردان خوانده‌اند اقدام به جعل تازه‌ي نامه‌ي جعلي از طرف اعضاي جنبش عدالتخواه به رئيس مجلس نموده‌اند و از طريق چند سايت دست چندم خبري اقدام به بازنشر اين اکاذيب نموده‌اند.

نويسندگان اين نامه در ادامه مدعي شده‌اند: در اقدامي وقيحانه مدير مسوول و سردبير يکي از همين سايت‌هاي دست چندم خبري در تماس با دبير و اعضاي شوراي مرکزي جنبش پيشنهاد معامله بر سر پرونده‌ي سايت عدالتخانه - که به خاطر بازنشر سخنان رييس جمهور و وزير اطلاعات در مورد پرونده قضايي اقدام عليه امنيت ملي در پرونده‌ي هسته‌اي، محکوم شده است - و پيشنهاد مذاکره‌ي حضوري آقاي کردان با شوراي مرکزي جنبش عدالتخواه دانشجويي را دادند و تهديد نمودند که پشتوانه‌ي بيشتري در دستگاه قضايي دارند.

نويسندگان اين نامه با بيان اين عقيده كه اين همه سکوت و امهال و تسامح حضرت‌عالي در مقابل آن‌چه آن را مفاسد آشکار و جعل‌هاي متعدد خوانده‌اند، تعجب همه‌ي عدالتخواهان را برانگيخته است،عنوان كرده‌اند: رأي مردم به شما به واسطه شعار «عدالت»، و گفتمان «ورود به منطقه‌ي ممنوعه‌ي قدرت» و «پا روي دُم قدرت طلبان گذاشتن» بود. حال در شرايط دولت شما، خواست مردم از «مردي از جنس مردم» برنتابيدن مفاسد مديريتي و اداري است.

در ادامه اين نامه ابراز عقيده شده‌ است: اگر در اثر فشارهاي باندهاي مافيايي قدرت و ثروت سکوت کرده‌ايد، مردم و دانشجويان آماده‌ي به ميدان آمدن هستند و همان مردمي که در زمان يکدست شدن جناح‌هاي سياسي عليه شما به خاطر شعار «عدالت» و «مبارزه با فساد» شما را برگزيدند، حاضرند براي حمايت از «مبارزه با فساد» به صحنه بيايند. اگر نگران طرح تزلزل کابينه هستيد، مردم قطعاً صداقت و صراحت شما را در برخورد با مفاسد آشکار مورد حمايت قرار خواهند داد و بين آن با موارد ديگر تمايز خواهند گذاشت. نويسندگان اين نامه با انتقاد نسبت به عدم افشاي اسامي مفسدين و با بيان اين اعتقاد كه برخي از موانع مبارزه در اين زمينه در بدنه‌ي دولت وجود دارند و از گفتمان «عدالت» و مبارزه با «مافياي قدرت» جلوگيري مي‌كنند، خاطرنشان كرده‌اند: به پيروي از سخن يکي از بزرگان مشهد که شما را از تکرار شکست نهضت ولي به واسطه‌ سودجويان و عمال استکبار و امهال در مبارزه با فساد، تحذير دادند، شما را قوياً از اين مورد برحذر مي‌داريم.

نويسندگان اين نامه خاطرنشان كردند: اگر نگران ضربه به گفتمان «عدالت» و «انقلاب اسلامي» هستيد و خيل تهاجم مخالفين را مي‌بينيد نهراسيد که امام صادق (ع) مي‌فرمايند: «هر کس عدالتش عموميت يافت بر دشمنش ياري شد». درخواست مردم و دانشجويان و عدالتخواهان از حضرتعالي پافشاري بر اصول و مبارزه با اين مفاسد است و مبادا که سستي و ترديد در اجراي عدالت اميد مردم را به يأس مبدل کند که مردم با هيچ شخص و حزب و گروهي عقد اخوت نبسته‌اند و آزمون اصول گرايي و عدالتخواهي نه در عرصه‌ي شعار که در عرصه‌ي عمل تحقق مي‌يابد و به تعبير مقام عظماي ولايت: «مشروعيت من و شما وابسته به مبارزه با فساد و تبعيض و عدالتخواهي است.»

در پايان اين نامه تاكيد شده است: جنبش عدالتخواه دانشجويي اعلام مي‌کند که راه حل کليدي و اصلي حل مسائلي از اين دست چاره انديشي براي ساختارهاي فاسدي است که مانع تحقق شايسته سالاري و موجب مفاسد اداري هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آبان 1387
همه گروههایی که زمانی بر علیه خاتمی فعال بودند امروز برعلیه دولت نهم تخریب و تهدید می کنند !!! استفاده ابزاری از آنها روزی به نفع جناح راست بود اما امروز به ضررشان !!!
نا شناس 1 آبان 1387
یکی پیدا نمیشه دهن این بچه های جنبش عدالتخواه رو ببنده؟؟؟؟ نمی دونم اون موقع که تو دولت اصلاحات آقایانی چون حاجی و ..... از هاوایی مدرک می گرفتند اینها کجا بودند؟؟؟؟؟!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.